„Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby publicznego żłobka w ramach programu Maluch+ 2022-2029”
W ramach realizacji zadania zostaną dostosowane sale na potrzeby żłobka. Zakres prac obejmuje: prace remontowe: (wymiana płytek podłogowych na panele, szpachlowanie i malowanie ścian, montaż świetlików z otwieraniem sterowanym, montaż rolet zacieniających do świetlików, wymiana drzwi, oświetlenia); wydzielenie łazienki z korytarza wraz z wyposażeniem; doposażenie pomieszczenia gospodarczego; prace zewnętrzne; montaż centrali wentylacyjnej. Ostatnim etapem prac będzie zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych.
Grupa docelowa – 17 dzieci.
Celem zadania jest utworzenie 17 miejsc opieki w żłobku i dofinasowanie funkcjonowania tych miejsc przez okres 36 miesięcy.
Efekty, rezultaty – Utworzenie 17 miejsc opieki w żłobku, dofinasowanie funkcjonowania żłobka.
Wartość zadania – 691 654,00 zł
Wartość dofinasowania UE – 609 654,00 zł
#Fundusze UE #Fundusze Europejskie #NextGenerationEU
Aktualizacja 25.04.2025
Zakończone zostało postępowanie na zadanie pn.: „Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby publicznego żłobka w ramach programu Maluch+ 2022-2029”.
Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 pn. Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
W ramach części 1:
W dniu 22.04.2025 r. została podpisana umowa z Panem Sebastianem Skitek prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą GAR-TECH Sebastian Skitek, ul. Zdunowska 211, 63-700 Krotoszyn, NIP: 6211783551, REGON: 369682752
Wartość umowy: 377.023,47 zł brutto (słownie: trzysta siedemdziesiąt siedem tysięcy dwadzieścia trzy złote 47/100).
Termin realizacji: 30.07.2025
Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest:
- adaptacja sali na potrzeby żłobka (prace remontowe: wymiana płytek podłogowych na panele, szpachlowanie i malowanie ścian, montaż świetlików z otwieraniem sterowanym, montaż rolet zacieniających do świetlików, wymiana drzwi, oświetlenia);
- wydzielenie łazienki z korytarza (wyposażenie łazienki: 2 miski ustępowe, 2 umywalki, prysznic, regał podręczny);
- doposażenie pomieszczenia gospodarczego o zlew gospodarczy;
- prace zewnętrzne: zamurowanie okna w łazience, wymiana styropianu na wełnę mineralną w elewacji budynku, położenie na dachu papy o stopniu NRO (wymogi bezpieczeństwa pożarowego);
- wykonanie hydrantu wewnętrznego;
- montaż centrali wentylacyjnej.
W ramach części 2:
W dniu 17.04.2025 r. została podpisana umowa z firmą Moje Bambino Sp. z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
Wartość umowy: 63 514,89 zł (słownie: sześćdziesiąt trzy tysiące pięćset czternaście złotych 89/100).
Termin realizacji: 15.07.2025- 15.08.2025
Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest:
- dostawa i montaż wyposażenia
- dostawa pomocy dydaktycznych.