logo kozmin
Unia EuropejskaElektroniczna Skrzynka PodawczaBiuletyn Informacji Publicznej

Ważne informacje

 

Maluch

 

„Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby publicznego żłobka w ramach programu Maluch+ 2022-2029”

W ramach realizacji zadania zostaną dostosowane sale na potrzeby żłobka. Zakres prac obejmuje: prace remontowe: (wymiana płytek podłogowych na panele, szpachlowanie i malowanie ścian, montaż świetlików z otwieraniem sterowanym, montaż rolet zacieniających do świetlików, wymiana drzwi, oświetlenia); wydzielenie łazienki z korytarza wraz z wyposażeniem; doposażenie pomieszczenia gospodarczego; prace zewnętrzne; montaż centrali wentylacyjnej. Ostatnim etapem prac będzie zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych.

Grupa docelowa – 17 dzieci.

Celem zadania jest utworzenie 17 miejsc opieki w żłobku i dofinasowanie funkcjonowania tych miejsc przez okres 36 miesięcy.

Efekty, rezultaty – Utworzenie 17 miejsc opieki w żłobku, dofinasowanie funkcjonowania żłobka.

Wartość zadania – 691 654,00 zł

Wartość dofinasowania UE – 609 654,00 zł

#Fundusze UE #Fundusze Europejskie #NextGenerationEU

 

Aktualizacja  25.04.2025

Zakończone zostało postępowanie na zadanie pn.: „Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby publicznego żłobka w ramach programu Maluch+ 2022-2029”.

 

Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 pn. Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029

Zamówienie zostało podzielone na 2 części.

W ramach części 1:

W dniu 22.04.2025 r. została podpisana umowa z Panem Sebastianem Skitek prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą GAR-TECH Sebastian Skitek, ul. Zdunowska 211, 63-700 Krotoszyn, NIP: 6211783551, REGON: 369682752

Wartość umowy: 377.023,47 zł brutto (słownie: trzysta siedemdziesiąt siedem tysięcy dwadzieścia trzy złote 47/100).

Termin realizacji: 30.07.2025

Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest:

  • adaptacja sali na potrzeby żłobka (prace remontowe: wymiana płytek podłogowych na panele, szpachlowanie i malowanie ścian, montaż świetlików z otwieraniem sterowanym, montaż rolet zacieniających do świetlików, wymiana drzwi, oświetlenia);
  • wydzielenie łazienki z korytarza (wyposażenie łazienki: 2 miski ustępowe, 2 umywalki, prysznic, regał podręczny);
  • doposażenie pomieszczenia gospodarczego o zlew gospodarczy;
  • prace zewnętrzne: zamurowanie okna w łazience, wymiana styropianu na wełnę mineralną w elewacji budynku, położenie na dachu papy o stopniu NRO (wymogi bezpieczeństwa pożarowego);
  • wykonanie hydrantu wewnętrznego;
  • montaż centrali wentylacyjnej.

W ramach części 2:

W dniu 17.04.2025 r. została podpisana umowa z firmą Moje Bambino Sp. z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź

Wartość umowy: 63 514,89 zł (słownie: sześćdziesiąt trzy tysiące pięćset czternaście złotych 89/100).

Termin realizacji: 15.07.2025- 15.08.2025

Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest:

  • dostawa i montaż wyposażenia
  • dostawa pomocy dydaktycznych.