Centrum Koordynacyjno - Informacyjne w Krotoszynie zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych z powiatu Krotoszyńskiego na bezpłatne szkolenia pn. PROMOCJA ORGANIZACJI oraz FUNDRAISING. Szkolenia będą prowadzone przez: Olgę Wojciechowską (Promocja) i Katarzynę Sadło (Fundraising) z Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego i są finansowane ze środków Programu operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich w ramach projektu "Wsparcie III Sektora Powiatu Krotoszyńskiego - kontynuacja", realizowanego przez Stowarzyszenie Krotoszyńskie Centrum Przedsiębiorczości. Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe i zaświadczenia.
Terminy:
Promocja Organizacji
14 lipca 2011r. godz. 14:00 - 20:00 grupa 1
15 lipca 2011r. godz. 9:00 – 15:00 grupa 2
Fundraising
13 lipca 2011r. godz. 14:00 - 20:00 grupa 1
14 lipca 2011r. godz. 9:00 – 15:00 grupa 2
Fundraising - proces zdobywania funduszy poprzez proszenie o wsparcie osób indywidualnych, firm, fundacji dobroczynnych lub instytucji rządowych. Zajmują się tym zawodowi fundraiserzy. Fundraising jest związany zasadniczo z działalnością charytatywną. Fundusze bywają zbierane na różne cele społeczne, przez organizacje religijne, naukowe, sportowe, młodzieżowe, domy dziecka, szpitale, hospicja, szkoły i uczelnie. Najbardziej znane w Polsce kampanie fundraisingowe to Pajacyk, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, SOS Wioski Dziecięce, Greenpeace.
Najpopularniejsze metody fundraisingowe m.in. to kwesty, loterie, aukcje, imprezy publiczne połączone ze zbiórkami pieniędzy, biegi uliczne, sprzedaż cegiełek, klikanie w bannery na stronach internetowych. Szczególną formą fundraisingu jest dialog bezpośredni (direct dialogue), czyli pozyskiwanie funduszy bezpośrednio od indywidualnych osób, z którymi fundraiserzy podejmują rozmowę na ulicy i przekonują do regularnego wsparcia swojej organizacji przez zlecenie zapłaty. Aktualnie w Polsce tę formę stosują Amnesty International oraz Greenpeace.
Najpopularniejsze metody fundraisingowe m.in. to kwesty, loterie, aukcje, imprezy publiczne połączone ze zbiórkami pieniędzy, biegi uliczne, sprzedaż cegiełek, klikanie w bannery na stronach internetowych. Szczególną formą fundraisingu jest dialog bezpośredni (direct dialogue), czyli pozyskiwanie funduszy bezpośrednio od indywidualnych osób, z którymi fundraiserzy podejmują rozmowę na ulicy i przekonują do regularnego wsparcia swojej organizacji przez zlecenie zapłaty. Aktualnie w Polsce tę formę stosują Amnesty International oraz Greenpeace.
Miejsce: Sala konferencyjna Centrum koordynacyjno – Informacyjnego, ul. Zdunowska 12, Krotoszyn
Zapisy: tel. 62 725 06 23, e-mail:
Ilość miejsc ograniczona!