Regulamin Amatorskiego Konkursu Fotograficznego
„Koźmiński Zamek w obiektywie”
„Koźmiński Zamek w obiektywie”
01.02.2010 – 31.05.2010
Samorząd Uczniowski przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Marcińca w Koźminie Wlkp. ogłasza konkurs fotograficzny na 145 – lecie Szkół w Koźmińskim Zamku dla młodzieży (gimnazjalnej, ponadgimnazjalnej) i dorosłych pod nazwą „Koźmiński Zamek w obiektywie”.
I Warunki konkursu
1. W konkursie mogą uczestniczyć chętni zajmujący się amatorskim fotografowaniem.
2. Tematem konkursu jest koźmiński Zamek.
3. Tematyka fotografii może obejmować:
- zamek wiosną, latem, jesienią lub zimą,
- tereny (np. ogrody) znajdujące się bezpośrednio przy Zamku.
5. Oceniane będą fotografie w formacie nie mniejszym niż 15 x 20cm na papierze fotograficznym, błyszczącym oraz bezwarunkowo w postaci elektronicznej na płycie CD, zapisane w jak największej rozdzielczości.
6. Zdjęcia należy podpisać:
- tytuł zdjęcia,
- imię, nazwisko,
- adres,
- telefon kontaktowy
- wiek autora.
7. Termin nadsyłania prac upływa z dniem 31 maja 2010 roku.
8. Fotografie należy składać w Sekretariacie ZSP im. J Marcińca w Koźminie Wlkp. lub przesyłać na adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Marcińca w Koźminie Wlkp., ul. Zamkowa 1, 63-720 Koźmin Wlkp., z dopiskiem: „Amatorski Konkurs Fotograficzny – Koźmiński Zamek w obiektywie”.
9. Komisję konkursową powołuje Organizator.
10. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności Jury Konkursowe ma prawo nie przyznać poszczególnych nagród lub dokonać innego ich podziału.
11. Konkurs zostanie rozstrzygnięty do dnia 12 czerwca 2010 roku.
II Nagrody
1. Nagrody zostaną przydzielone w dwóch kategoriach: młodzież (gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna) i dorośli.
2. Laureaci I, II oraz III miejsca z obu kategorii otrzymają atrakcyjne nagrody rzeczowe.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do nie przyznania pierwszego miejsca w przypadku niskiego poziomu zdjęć nadesłanych na konkurs.
4. Organizator zastrzega sobie prawo przyznania wyróżnień.
5. Organizator powiadomi uczestników konkursu o wynikach telefonicznie, bądź listownie.
III Postanowienia końcowe
1. Zgłoszenie fotografii do konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu i oświadczeniem, że fotografie złożone na konkurs zostały wykonane osobiście.
2. Fotografie zgłoszone do konkursu nie będą zwracane i pozostaną w zbiorach przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. J. Marcińca .
3. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do:
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane opublikowaniem nieprawdziwych danych osobowych bądź innych nieprawdziwych informacji opartych na zgłoszeniach sporządzonych przez Uczestników.
5. Decyzje Jury są ostateczne i wiążące dla Uczestników.
6. Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do Organizatora.
7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.

8. Fotografie należy składać w Sekretariacie ZSP im. J Marcińca w Koźminie Wlkp. lub przesyłać na adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Marcińca w Koźminie Wlkp., ul. Zamkowa 1, 63-720 Koźmin Wlkp., z dopiskiem: „Amatorski Konkurs Fotograficzny – Koźmiński Zamek w obiektywie”.
9. Komisję konkursową powołuje Organizator.
10. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności Jury Konkursowe ma prawo nie przyznać poszczególnych nagród lub dokonać innego ich podziału.
11. Konkurs zostanie rozstrzygnięty do dnia 12 czerwca 2010 roku.
II Nagrody
1. Nagrody zostaną przydzielone w dwóch kategoriach: młodzież (gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna) i dorośli.
2. Laureaci I, II oraz III miejsca z obu kategorii otrzymają atrakcyjne nagrody rzeczowe.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do nie przyznania pierwszego miejsca w przypadku niskiego poziomu zdjęć nadesłanych na konkurs.
4. Organizator zastrzega sobie prawo przyznania wyróżnień.
5. Organizator powiadomi uczestników konkursu o wynikach telefonicznie, bądź listownie.
III Postanowienia końcowe
1. Zgłoszenie fotografii do konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu i oświadczeniem, że fotografie złożone na konkurs zostały wykonane osobiście.
2. Fotografie zgłoszone do konkursu nie będą zwracane i pozostaną w zbiorach przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. J. Marcińca .
3. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do:
- bezpłatnego publikowania wszystkich zdjęć nadesłanych na konkurs,
- bezpłatnego wystawiania prac konkursowych.
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane opublikowaniem nieprawdziwych danych osobowych bądź innych nieprawdziwych informacji opartych na zgłoszeniach sporządzonych przez Uczestników.
5. Decyzje Jury są ostateczne i wiążące dla Uczestników.
6. Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do Organizatora.
7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
