logo kozmin
Unia EuropejskaElektroniczna Skrzynka PodawczaBiuletyn Informacji Publicznej

Ważne informacje

W związku z rozwojem pandemii i ciągle niepokojącą statystyką zachorowań na COVID 19 w powiecie krotoszyńskim prosimy o ograniczenie osobistych wizyt w Urzędzie Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski oraz innych instytucjach publicznych. Jednocześnie przypominamy, że magistrat pracuje normalnie, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.


- Odpowiadając na zapotrzebowanie mieszkańców, chcąc zapewnić bieżący dostęp do usług świadczonych przez urząd i sprawną obsługę interesantów podjąłem decyzję, że Urząd Miasta i Gminy nadal będzie pracował normalnie. Jednak w trosce o bezpieczeństwo Państwa i urzędników apeluję o ograniczenie do minimum osobistych wizyt w urzędzie i innych instytucjach. Zachęcam do załatwiania wszystkich spraw nie wymagających bezpośredniej wizyty w urzędzie drogą telefoniczną lub elektroniczną. - mówi burmistrz Maciej Bratborski

Poniżej podajemy wykaz stanowisk i bezpośrednich telefonów do urzędników, zajmujących się realizacją konkretnych zadań w Urzędzie Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski.


Nr telefonu Stanowisko

  • 62 72 16 088 Punkt informacyjny – centrala telefoniczna Urzędu
  • 62 72 19 344 Burmistrz Miasta i Gminy
  • 62 72 19 341 Zastępca Burmistrza
  • 62 72 19 342 Sekretarz Gminy
  • 62 72 19 339 Skarbnik Gminy
  • 62 72 19 336 Księgowość podatkowa
  • 62 72 19 350 Kasa
  • 62 72 19 335 Wymiar podatku od środków transport, akcyza, podatki od podmiotów gospodarczych
  • 62 72 19 329 Wymiar podatku od nieruchomości, wymiar podatku rolnego
  • 62 72 19 332 Ewidencja ludności, dowody osobiste
  • 62 72 19 348 Urząd Stanu Cywilnego
  • 62 72 19 325 Inwestycje, zarząd drogami
  • 62 72 19 343 porządek i zieleń, oświetlenie uliczne
  • 62 72 19 338 Ochrona środowiska, zamówienia publiczne, gospodarka wodna
  • 66 49 70 684 Ochrona przeciwpożarowa, rolnictwo,
  • 72 83 77 675 Planowanie przestrzenne, warunki zabudowy
  • 62 72 19 352 Księgowość
  • 62 72 19 333 Księgowość
  • 62 72 19 330 Ewidencja podmiotów gospodarczych
  • 62 72 19 351 Gospodarka mieniem komunalnym, dodatki mieszkaniowe i dodatki energetyczne
  • 62 72 19 331 Gospodarka mieszkaniowa
  • 62 72 19 347 Promocja miasta i gminy
  • 62 72 19 345 Inwestycje z udziałem środków europejskich, fundusz alkoholowy
  • 62 72 19 344 Kadry, sprawy organizacyjne
  • 62 72 19 354 Płace w oświacie
  • 62 72 16 610 ,62 72 19 355, 62 72 19 337, 62 72 19 334 Obsługa finansowa szkół i przedszkoli
  • 62 72 19 326 Kierownik Referatu Oświaty
  • 62 72 19 323, 62 72 16 640 Obsługa Rady Miejskiej
  • 62 72 19 324 Radca prawny
  • 62 72 19 321 , 62 72 19 346 Gospodarka odpadami
  • 62 72 19 324 Strefa Płatnego Parkowania